wtorek, 4 lipca 2017

Klasyczna, elegancka czerń

Mam dziś dla was propozycję czarnych paznokci z białym kwiatowym zdobieniem.

 Eleganckie i bardzo proste w wykonaniu. Paznokcie pomalowałam czarnym lakierem z Golden Rose. Białe kwiaty, to naklejki wodne.  Kilka lat temu nie wykonałabym  takiego manicure, ponieważ nie lubiłam mieć pomalowanych paznokci na czarno. Ogólnie bardzo lubię czerń, ale wydawało mi się, że na czarno to malują paznokcie tylko dziewczyny chodzące w glanach itd. Teraz odmieniło mi się i bardzo lubię klasyczną czerń ale zawsze z kolorowym lub białym zdobieniem.
Jak wam się podoba takie zdobienie? Lubicie czarne paznokcie?

Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszej pracy. Bardzo chętnie odwiedzę Wasze blogi.