piątek, 9 września 2016

Miętuski

Dziś moją propozycją na zdobienie są miętuski.



Jako bazy użyłam tradycyjnie odżywki. Następnie dwie warstwy lakieru Golden Rose Express Dry nr 15. A te urocze kwiatuszki, to są naklejki wodne. Według mnie jest to najszybszy sposób na wykonanie wspaniałego zdobienia. Nie wymagają również wybitnych zdolności. Każdy może wykonać takie zdobienie paznokci. Potrzebujemy tylko niewielkiego naczynia z wodą i naklejki wodnej. Ja swoje zakupiłam na Allegro. Są one umieszczone na arkuszu, który jest zabezpieczony folią. trzeba tylko wyciąć naklejkę, odkleić folię zabezpieczającą, wrzucić naklejkę do wody, po chwili wyciągamy naklejkę pincetą. Jeżeli naklejka już nasiąknęła wodą, to gdy przesuniemy palcem po wzorku odklei się on bez problemu od papierka. Wtedy za pomocą palca należy przenieść naklejkę na paznokieć i ustawić go w odpowiednim miejscu. Gdy wzorek znajduje się w odpowiednim miejscu na paznokciu należy lekko przycisnąć do paznokcia płatek kosmetyczny (nie należy przesuwać płatka, po paznokciu, bo naklejka może się przesunąć lub podwinąć), aby wchłoną wodę, wtedy naklejka pozostanie już na swoim miejscu. całość zabezpieczyć Top Coat lub bezbarwnym lakierem. I gotowe :)

UWAGA !!!!
Należy tylko pamiętać, aby nie wrzucić naklejki do wody z nieodklejoną folią zabezpieczającą (jak tak raz zrobiłam), ponieważ wtedy wzorek przyklei się do foli i nie można go już odkleić. 

Na zdjęciu obok jest naklejka już z powycinanymi wzorkami. Pozostało ich na jeszcze jedno zdobienie i tak przeważnie jest na szablonie, że wzorków wystarczy na dwa zdobienia. Chyba, że są to bardzo duże wzroki, to wtedy wystarczą na jedno zdobienie. 
Jeżeli macie pytania, co do wykonania tego typu zdobienia, to zachęcam do pisania ich w komentarzach.


Pozdrawiam cieplutko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszej pracy. Bardzo chętnie odwiedzę Wasze blogi.