poniedziałek, 1 lutego 2016

Mega Shine

Od zawsze miałam problem z długim schnięciem lakieru. Nawet gdy wydawał się już suchy, to i tak okazywało się, że warstwy pod spodem jeszcze nie wyschły i coś odbiło mi się na paznokciach. Ja maluję paznokcie po wieczornej kąpieli i często jest to już dość późna godzina. Pomimo tego, że wydawało mi się, że lakier jest suchy, to gdy wstawałam rano okazywało się, że mam poodbijane wzorki z pościeli. To było bardzo irytujące.
pobrano z
Pewnego dnia przeglądając ofertę drogerii internetowej ekobieca.pl natknęłam się na preparat nawierzchniowy firmy Sally Hansen. Miał on dobre opinie innych użytkowniczek, no i skusiło mnie to, że przyspiesza wysychanie lakieru. Produkt kosztuje około 18 zł.,więc stwierdziłam, że warto spróbować.


Producent wymienia zalety produktu:
  •  Tworzy lustrzaną powłokę
  •  Wysusza wszystkie warstwy manicure w 60 sek.
  •  Trwale scala wszystkie warstwy manicure w jedną, ochronną powierzchnię
  •  Przedłuża trwałość manicure do 8 dni (w niektórych opisach jest, że aż do 10 dni)
  • Zabezpiecza przed odpryskami, pękaniem, rozwarstwieniem oraz szkodliwym działaniem wilgoci
  •  Specjalna blokada przed promieniami UV utrzymuje świeży wygląd lakieru, zapobiegając jego przebarwieniom.
Moja opinia.

pobrano z
Opakowanie preparatu jest bardzo eleganckie, jednak nie jest ono przezroczyste, przez co nie widać ile jeszcze go zostało. Pędzelek jest duży, więc z łatwością nakłada się go na paznokcie. Ma on dość rzadką konsystencję. Trzeba jednak użyć preparatu kilkakrotnie, aby wyczuć jaką ilość nakładać go na paznokcie, bo jak w miejscu np. przy skórkach nałożymy większą ilość i go dokładnie nie rozprowadzimy, to gdy zaschnie stworzy się niezbyt estetyczne zgrubienie. 
Po nałożeniu nadaje on paznokciom świetny połysk. Po zaschnięciu tworzy na powierzchni paznokcia idealnie gładziutką i błyszczącą taflę. Czas wysychania to nie jest 60 sek. a kilka minut. Długość wysychania zależy od gęstości kolorowego lakieru jaki nakładamy, oraz czy jest z tych szybciej schnących czy dłużej. Ale moim zdaniem kilka minut, to jest i tak bardzo krótki czas w porównaniu z tym, że czasem trzeba było czekać godzinę na wyschnięcie lakieru, a i tak czasem coś się na nich odbiło. Ja również używam go gdy chcę wykonać zdobienie paznokci metodą stempelkową. Aby wykonać takie zdobienie, trzeba mieć idealnie suche paznokcie, więc ja na kolorowy lakier nakładam Mega Shine, czekam kilka minut, robię stempelki i nakładam kolejną warstwę Mega Shine. Przyspiesza to wykonanie zdobienia, bo nie trzeba bardzo długo czekać na wyschnięcie lakieru. 
Na moich paznokciach lakier normalnie trzyma się około 5-6 dni
z Mega Shine jest dokładnie tak samo. Z tym, że  około 6, a jeżeli przetrzymam to 7 dnia na powierzchni lakieru robią się zarysowania, podejrzewam, że jest to efekt mechanicznych uszkodzeń i popękania powłoki z Mega Shine. Wtedy lakier może zacząć odchodzić całymi płatami. Ale po całym tygodniu lakier ma prawo już odchodzić z paznokcia. Wtedy da się zauważyć, że wszystkie warstwy nałożone na paznokieć są idealnie scalone. Takie odchodzenie lakieru ma też swoją zaletę, bo możemy bez używania zmywacza usunąć z paznokcia niemalże cały lakier. 
Moje paznokcie generalnie nie mają ze mną łatwo, bo choć lubię mieć długie paznokcie i nie lubię gdy się łamią, ale ich nie oszczędzam. Często moczę je w wodzie, ponieważ zmywam ręcznie, sprzątam i czasem robię pranie ręczne. Często też używam paznokci do zdrapywania czegoś, podważania. Mimo to manicure wytrzymuje mi cały tydzień. Ja malując Mega Shine przejeżdżam pędzelkiem końcówkę paznokcia, co zabezpiecza przed szybkim ścieraniem się lakieru z końcówki paznokcia. 
Często maluję paznokcie na ciemne kolory lub na czerwono i często było tak, że pracując z dokumentami na kartkach zdarzało mi się zrobić paznokciem kolorową rysę. Było to trochę irytujące zwłaszcza, gdy było to oficjalne pismo do wysłania gdzieś. Jak zaczęłam używać Mega Shine skończył się ten problem, co mnie osobiście bardzo cieszy.
Gdy preparat zaczyna się robić gęsty w butelce, to po nałożeniu na kolorowy lakier i wyschnięciu lekko obkurcza  lakier. Nie jest to uciążliwe i inni pewnie tego nawet nie zauważą ale  my gdy wiemy jak był pomalowany paznokieć przed nałożeniem preparatu zauważamy to.
Czytałam opinię, że lakier z Mega Shine schodzi już po jednym czy dwóch dniach. Ja czegoś takiego nie zauważyłam wręcz przeciwnie moje lakiery tak szybko się nie ścierają z paznokcia na końcówkach. Może to zależy od tego jak lakier kolorowy trzyma się naszego paznokcia i powinno się dobierać taki, który trzyma się najdłużej. Ja używam lakierów z Golden Rose i wszystko trzyma się świetnie, ale te lakiery u mnie nawet same utrzymują się bardzo długo i generalnie lubią się z moimi paznokciami.
Moim zdaniem produkt jest warty uwagi, jednak każdy powinien wypróbować go na sobie, kosmetyki nie będą działać na każdego tak samo. Trzeba po prostu testować. Ja na pewno przy nim zostanę zwłaszcza, że jest wydajny. Przy częstym malowaniu paznokci wystarczy na kilka miesięcy. Na mój manicure działa bardzo pozytywnie.

Piszcie czy używałyście tego produktu, czy wam się podoba czy nie. A może zastanawiacie się nad zakupem. Jeżeli macie godne polecenia inny Top Coat, to również piszcie. Ja ostatnio mocno zastanawiam się nad zakupem Top Coat matującego, może możecie mi coś polecić. 

Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszej pracy. Bardzo chętnie odwiedzę Wasze blogi.