piątek, 22 stycznia 2016

Kuracja parafinowa dłoni i stóp

Słyszałam, że zabiegi parafinowe na dłonie i stopy wykonywane w salonach kosmetycznych działają cuda. Jak zobaczyłam zestaw do kuracji parafinowej z Bielendy, to postanowiłam go wypróbować.
pobrano z



O zestawie.

W skład całego zestawu wchodzi pumeks kremowy, maska, krem do dłoni oraz krem antyperspirant do stóp
pobrano z 

Na opakowaniu pumeksu czytamy, że możemy go stosować na dłonie, stopu, kolana i łokcie. W jego skład wchodzi: olej ze słodkich migdałów oraz pumeks, czyli zastygła pienista lawa.
Kremowy pumeks wulkaniczny złuszcza i głęboko penetruje zgrubienia skóry dłoni, stóp, pięt, kolan i łokci.
Producent zaleca stosowanie pumeksu 2 razy w tygodniu lub częściej w zależności od kondycji skóry. Preparat nanieść na skórę dłoni, stóp, kolan lub łokci wmasować okrężnymi ruchami następnie spłukać i wysuszyć.


Maska zalecana jest do stosowania na noc. W jej skład wchodzi:

  • parafina, która zawiera naturalne substancje natłuszczające. Powoli rozgrzewa, utrzymuje ciepło i dzięki temu wspomaga wchłanianie substancji aktywnych w skórę,
  • witaminy młodości redukują przebarwienia i zapobiegają nierównej pigmentacji naskórka, poprawia jego ukrwienie i nawilżenie,
  • pobrano z
  • wosk pszczeli uszczelnia naskórek, zmiękcza i uelastycznia skórę.
Producent zaleca stosowanie maski 3 razy w tygodniu lub częściej w zależności od kondycji skóry. Preparat należy nanieść wieczorem na suchą skórę dłoni i stóp. Na 30 min zawinąć w ciepły ręcznik lub założyć specjalne rękawiczki i skarpety wzmacniające i przedłużające efekt. Następnie wmasować do wchłonięcia. Dla lepszego efektu zalecane jest pozostawienie rękawiczek i skarpetek na dłoniach i stopach na całą noc.

Krem do dłoni zalecany jest do stosowania na dzień. W jego skład wchodzą: 
  • parafina,
  • olej ze słodkich migdałów,
  • witaminy młodości,
  • pobrano z
  • panthenol,  który nawilża i zmiękcza naskórek, pobudza jego regenerację.
Producent zaleca stosowanie kilka razy dziennie wmasowując niewielką ilość kremu.

Krem antyperspirant do stóp zalecany jest do stosowania na dzień. W jego skład wchodzą:
  • parafina,
  • antybakteryjny kompleks roślin.
Producent zaleca stosowanie kremu codziennie rano niewielką ilość wmasować w skórę stóp.

Do zestawu można również dokupić specjalne rękawiczki i skarpetki.

Moja opinia.
Krem do dłoni na dzień ma dość rzadką konsystencję i przyjemny kremowy zapach. Konsystencja wskazuje na to, że będzie się on wchłaniał bardzo szybko. Jednak jest to mylne, ponieważ krem pozostawia na dłoniach tłustą powłokę. Działa jednak na dłonie bardzo dobrze, są one rozjaśnione, miękkie, gładkie i nawilżone. Nie zauważyłam pozytywnego efektu w działaniu na paznokcie. Jenak nie kupię ponownie tego kremu ze względu na tłustą powłokę na dłoniach. Ja wymagam od kremu na dzień, że się całkowicie wchłonie i dłonie będą gładkie i nawilżone ale nie tłuste! Po zastosowaniu tego kremu miałam ochotę ponownie umyć dłonie, aby pozbyć się tłustej powłoki. Jeżeli komuś nie przeszkadza tłusta powłoka na dłoniach, to jest to krem godny uwagi.

Maska do dłoni na noc ma bardzo zwartą konsystencję, przypomina ona lekko rozgrzaną świeczkę w kolorze pomarańczowym. Dość długo trzeba ją rozcierać, aby rozprowadzić ją po całych dłoniach. Bardzo długo się wchłania, może gdy zastosuje się te specjalne rękawiczki i skarpetki do przyspiesza to wchłanianie, jednak ja nie lubię stosować takich rzeczy a zwłaszcza w nich spać. Ja osobiście na noc szukam kremu lub maski, którą mogę nanieść bezpośrednio przed snem. Która w miarę szybko się wchłonie, może pozostawić wtedy tłustą powłokę (bo wiadomo wymaga się od niej intensywniejszego działania, więc musi być cięższa) na noc mi ona nie przeszkadza. W przypadku tej maski podejrzewam, że gdy ją stosowałam w taki sposób, to większość jej wycierałam w pościel. Przez tą nieprzystępną dla mnie konsystencję stosowałam ją bardzo nieregularnie i sporadyczne, więc na moje dłonie miała średnie działanie. 

Kremowy pumeks ma konsystencję kremu w kolorze szarym z dużą ilością drobinek. Jest on dość mocny, rozmasowując go na dłoniach czuć, że te drobinki są twarde. Jak dla mnie jest on genialny nie tylko do peelingu dłoni ale również stóp ze szczególnym uwzględnieniem pięt. Peeling zawiera olejek, dzięki któremu nasza skóra fanie zmiękczona. Skutecznie usuwa nagromadzony naskórek i nawet w bardzo zgrubiałych miejscach.

Krem antyperspirant do stóp osobiście nie lubię kremować stóp na dzień, więc nawet nie kupowałam go. Nie mogę więc powiedzieć czy jest dobry czy zły.

Z całego zestawu moje serce zdobył tylko  peeling i jego stosuję regularnie raz w tygodniu :)

Pozdrawiam cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Motywują mnie one do dalszej pracy. Bardzo chętnie odwiedzę Wasze blogi.